Wednesday, October 20, 2010

20102010

hello bloggers, and assalamualaikum  (:

alhamdulillah Ya Allah, alhamdulillah.. kerana aku masih di beri peluang untuk memohon keampunan-Mu Ya Allah. andai kata aku tidak lagi bernyawa, andai aku tidak lagi bernafas, andai aku tidak lagi berpijak pada bumi-Mu ini apa lah nasibku di sana nanti.. Ya Allah, bekalan ku masih tidak cukup lagi. berikan lah ku sedikit kesempatan lagi.
hayatilah lirik lagu ini Taubat Seorang Hamba by Irsyadee ft Hafiz Hamidun.




Hati hiba mengenangkan dosa2 yg ku lakukan,
Oh Tuhan Maha Kuasa,
Terima taubat hamba berdosa...

Ku akui kelemahan diri,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x.....
Taubatku ini.....

Telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan,
Kerana hilang dari jalan menuju redhaMu ya Tuhan.

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x...
Taubatku ini...

Di hamparan ini ku meminta moga taubatku diterima...


P/S : kalau mahu dengar lagu ni, pegi ke music playlist sy (bait² keinsafan) at the bottom of my page. cari kat situ and click je kat tajuk lagu ni. (:  

alhamdulillah, pada 20102010 aku masih lagi bernafas dan aku bersyukur pada-Mu kerana memberi aku peluang untuk berpijak pada bumi ciptaan-Mu, Ilahi.









 

No comments:

Post a Comment

bait² keinsafan