Wednesday, October 20, 2010

Peneman Sepiku

salam..
setelah sekian lama aku tidak menjengah laman persendirian aku nie and hari ini tergerak hati aku nak meng "make over" kan my blog. hehe. looks new right? bosan dgn blog yg sebelum ini then baru aku terpikir nak UP kan seket. well, not good as others but i will keep learning to make it look more cute and stay super duper cuteee someday. i wish i could do that. (:

okay, berbalik pada tujuanku yg sebenarnye. actually aku nak kongsi kat korang buku² yang bagi aku memang terbaik laaaah. seriously, best ! and maybe it can help us to get know what is exactly 'our Islam' had taught to us. skang ni aku dah jadi a bookworm and keep being a bookworm. eh, betol ke aku tulis ni? hee, tibai sudaaah~


1. ARMAGEDON 2012 by Muhammad Alexander.





okay, buku ni sangat best. dia datangkan kesedaran pada kita tentang dunia akhir zaman  ni. once you read this book, korang tak kan rase nak berhenti and keep, keep , and KEEP reading. hehe. percayalah, tapi itu kalo hobi korang baca buku lah.. :P 



kalo nak tahu lebih lanjut, kene lah beli buku ni.. tak mahal mana pun. murah je. tak silap RM31.90.(titiba leh tak sure lak harga betul dia.hee) kalo korang sanggup top up RM10 buleh kan? itu pun tak sampai seminggu tahan. hehe. pastu kena topup lagi.. so, why not kite as a muslim ni sesekali beli buku² ilmiah macam ni. bukan je korang dapat ilmu, tapi pahala jugaaak.. untuk bekalan kita di 'sana' nanti. InsyaAllah.



2. KUASA KEPIMPINAN MUHAMMAD AL-FATEH by Muhd Shaari Abd Rahman.

 
buku terbitan PTS Milennia di karang oleh penulis muda yg berbakat besar ini belum lagi diterbitkan dan insyaAllah akan ada di pasaran awal bulan November nanti.. so, aku tak sabar nak tunggu buku ini kuar. ini pun antara buku yg menarik perhatian aku.. akan ada la teman aku di kala aku kesunyian.. hee. buku
² ini laah teman sejatiku. (:


bertambah lah bilangan koleksi buku² ku ini.. semakin menghampiri impianku.(actually lambat lagi kott) hehehe.. awal bulan nanti aku akaaaan jadi org yg pertama serbu kedai buku berdekatan and cari buku ni!.. buleh ke? huhu. dah la time final tu. takpe² , this book will be mine. insyaAllah. ameen~

actually buku ni pun, sahabat aku yg rekemenkan.. and dia suh tolong belikan utk dia.. maklum la, buku ni just ada kat Malaysia je. nanti akan ku pos padamu wahai sahabat. tunggu ya!


erm, rasanya ini lah yg mampu aku coretkan pd kali ini..(eh, type laaah) hee. btw, mudah²an kite semua berada dalam keredhaan-Nya dan ingat lah wahai saudara seislamku, jangan biarkan nafsu menguasai kita. wallahualam.




 

No comments:

Post a Comment

bait² keinsafan